تاریخ دریافت خبر:

سرپرست سامانه 137 شهرداری قم از ثبت بیش از 13 هزار پیام در سامانه 137 در آبان ماه خبر داد.


kB1512685206.jpg

به گزارش قم پرس؛ ابراهیم خسروی با اشاره به تماس های برقرار شده با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری در آبان ماه، اظهار کرد: مجموعا در این ماه 13 هزار و 295 تماس با سامانه 137 شهرداری برقرار شد.
وی با تاکید بر اینکه پیام های اطلاع رسانی ثبت شده در این سامانه در آبان 4 هزار و 137 مورد بوده است، افزود: در این ماه هزار و 324 پیام در موضوع سد معبر بوده که بیشترین زیرگروه آن مربوط به تماس سد معبر دست فروشان خودرویی با 419 مورد بوده است.
خسروی تماس های مرتبط با موضوع آسفالت را هزار و 45 مورد، فضای سبز را 994 مورد، استقرار باکس خاک و نخاله را 385 مورد ذکر کرد و افزود: افزایش تعداد تماس سد معبر اصناف 12 درصد، درخواست پلاک شهرداری با 6 درصد، رفع سد معبر دست فروشان دوره گرد با 26 درصد بوده است.
وی همچنین اذعان کرد: پیام های پاکسازی انهار 54 درصد، رفع سدمعبر دست فروشان خودرویی 14 درصد و جمع آوری خاک و نخاله 15 درصد و جمع آوری زباله 28 درصد کاهش داشته است.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم با اشاره به گروه بندی پیام های ثبت شده در سامانه 137 خاطرنشان کرد: پیام های خدماتی 6 هزار و 371 مورد، فنی 942 مورد، ترافیکی هزار و 93 مورد و شهرسازی 752 مورد بوده است.
20


   #سامانه #شهرداری