خرید کتاب سکه طلا
تاریخ دریافت خبر:
زندگی > سلامت - همشهری آنلاین:
کلید هضم و جذب ویتامین‌ها و مواد معدنی، دفع سموم، محافظت از بافت‌ها، مفاصل، نخاع و تنظیم حرارت بدن از طریق تعریق، و به طور کلی هر گونه عملکرد بدن، آب است.

مطمئن باشید که هر روز به اندازه کافی آب می نوشید. نوشیدن ۲ تا ۳ لیتر آب برای زنان، و ۳ تا ۴ لیتر آب برای مردان، ضروری است. حتی اگر نشانه های کم آبی را در بدن ندارید، باز خود را مجاب به نوشیدن کافی آب در طول روز کنید. علاوه بر این مصرف زیاد میوه های آبدار رسیده و سبزیجات باعث افزایش میزان آب بدن و همچنین افزایش جذب ویتامین ها و املاح معدنی می شود.

نشانه های کم آبی در بدن را جدی بگیرید و به محض مواجه شدن با ده اخطار، نوشیدن آب را در اولویت قرار دهید:

در طول کار روزانه آب میل کنید. یک قانون کلی که به کار می آید این است که هر ۱۵ دقیقه، ۱۷۰ میلی لیتر آب مصرف کنید.

*وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

لینک کوتاه: betanews.ir/n/866702

خبر فوق مربوط به رسانه همشهری آنلاین می باشد و جستجوگر خبر بتانیوز صرفا آن را بازنشر کرده است. مشاهده در سایت منبع : لینک مستقیم