خرید کتاب سکه طلا
تاریخ دریافت خبر:
  • اپلیکیشن‌ها
  • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • تکنولوژی

از زمان ارائه بخش استوری در ماه آگوست، این قسمت جدید توانسته رشد قابل توجهی به دست آورد. اینستاگرام به تازگی اعلام کرد که این بخش بیش از 150 میلیون کاربر فعال روزانه دارد که برای سرویسی جدید طی 5 ماه، دستاورد بزرگی محسوب می شود و انتظار رشد این رقم نیز می رود.

به هر حال، وقتی یک سرویس پر طرفدار می شود، زمان بهره برداری از آن هم فرا می رسد. اینستاگرام قصد دارد با ویژگی های جدیدی که در اختیار کاربران قرار می دهد، استوری ها را هم وارد کسب و کار تبلیغاتی اش کند.

بخش Instagram Business Tools به کاربر اجازه می دهد تا با جزئیات بیشتری استوری ها را دنبال کند و با نگاهی کاملا تجاری از میزان بازدید و تعامل کاربران به صاحب اکانت بگوید.

Story ads دیگر قابلیت جدیدی است که طی هفته های آتی قابل استفاده می شود اما در مرحله نخست این ابزار فقط در اختیار شرکای تجاری اینستاگرام نظیر نایکی، نت فلیکس، جنرال موتورز و… قرار می گیرد.

بخش تبلیغات شامل تصاویر و ویدیوهایی است که به ترتیب 5 و 15 ثانیه نمایش داده می شوند. خبر خوب این که اگر مایل به تماشای آن ها نیستید، می توانید آن ها را رد کرده و به سراغ استوری اشخاصی که دنبال می کنید بروید.

مشخص نیست که دقیقا چه زمانی این تبلیغات قرار است اضافه شوند و آیا تبلیغات می تواند ضربه ای به روند رو به رشد این پلتفرم وارد کند یا خیر. بهتر است یکی-دو ماهی منتظر بمانیم.

لینک کوتاه: betanews.ir/news/470935

خبر فوق مربوط به رسانهدیجیاتو می باشد و جستجوگر هوشمند بتانیوز صرفا آن را بازنشر کرده است. مشاهده در سایت منبع : لینک مستقیم