خرید سکه کلکسیونی
تاریخ دریافت خبر:
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: مردم باید به عنوان یک عنصر اصلی در ایجاد امنیت تبدیل شده و کلانتری ها و پاسگاه ها از ظرفیت تمام آحاد جامعه استفاده نمایند. ایجاد نظم و امنیت با مشارکت آحاد مردم برقرار می شود به گزارش ایمنا، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا، در همایش فرماندهان و روسای پاسگاه ها و کلانتری های فرماندهی انتظامی استان گفت: امروز یکی از ابزارهایی که نیروی انتظامی به وسیله آن می تواند محبوب قلوب مردم شود، جلب اعتماد آنهاست.
وی افزود: سالانه 20 میلیون نفر به کلانتری ها و پاسگاه ها مراجعه می کنند که این خود نشانه اعتماد مردم به پلیس خدمتگزار است و نظر سنجی ها و آمارها نیز نشان می دهد که مردم از عملکرد نیروهای انتظامی رضایت دارند.
نیروی انتظامی حتی در سختترین شرایط پشت ولایت را خالی نکرده است
رئیس پلیس پیشگیری ناجا، دعوت به خیر، خدامحوری، دین محوری، حمایت از مظلوم دربرابر ظالم و ولایت محوری را از ویژگی های بارز نیروهای انتظامی عنوان کرد.
وی اظهار داشت: امروز به برکت ارتباط مستقیمی که نیروی انتظامی با ولایت دارد باعث شده که از همه مجادلات سیاسی و حزبی مصون نگهداشته شود که نمونه بارز آن نیز در فتنه سال 88 رقم خورد به طوری که حتی یک نفراز نیروی انتظامی پشت ولایت را خالی نکرده و سخت ترین شرایط را تحمل کردند اما هیچ اعتراضی ننمودند.
این مقام انتظامی به حماسه مردم در 9 دی 88 در حفظ و حراست از حریم ولایت اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید قدر این مردم را بدانیم و هیچ رفتار و فعلی از ما نباید آنها را برنجاند.
استفاده از تمام ظرفیت ها برای ایجاد امنیت
سردار شرفی، پیشگیری اجتماعی و تامین امنیت مراقبتی را ترقی ترین نوع ایجاد امنیت عنوان کرد و بیان داشت: البته برقراری امنیت به میزان مشارکت مردم بستگی دارد و پلیس جامعه محور تنها با مشارکت آحاد مردم می تواند در نظم و امنیت کشور موفق عمل کند.
وی خاطر نشان کرد: باید نگرش ها و رویه ها و مدیریت ها در نیروی انتظامی تغییر یابد و مردم به یک عنصر اصلی در ایجاد امنیت تبدیل شوند و کلانتری ها و پاسگاه ها از ظرفیت تمام آحاد جامعه استفاده نمایند.
سردار شرفی به تاکید مقام معظم رهبری بر توجه وِیژه به کلانتری ها و پاسگاه ها اشاره کرد و گفت: درهمین زمینه با تدابیر فرمانده نیروی انتظامی سند تحول کلانتری ها و پاسگاه ها تهیه شده و یکی از بند های این سند تجهیز این یگان ها به فناوری روز و ارائه خدمات انتظامی به مراجعان به صورت الکترونیکی است که در این زمینه معاونت فناوری اطلاعات ناجا به صورت جهادگونه در حال عملی کردن آن است.
وی همچنین از راه اندازی سامانه پیامکی به منظور ارسال مراحل تشکیل پرونده به شاکی و متشاکی در سطح کلانتری ها و پاسگاه های کشور خبر داد و گفت: این سامانه باعث عدم تجمع بی مورد در یگان های انتظامی، صرفه جویی در وقت و هزینه و افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.01183/142/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews

لینک کوتاه: betanews.ir/news/469577

خبر فوق مربوط به رسانهایمنا می باشد و جستجوگر هوشمند بتانیوز صرفا آن را بازنشر کرده است. مشاهده در سایت منبع : لینک مستقیم