تاریخ دریافت خبر: نظر بینندگان

مرسدس بنز؛ ارزشمندترین برند جهان در کلاس خودروهای لوکس

طبق رتبه بندی سازمان آمریکایی اینتربرند، مرسدس بنز باارزش ترین برند خودروسازی لوکس دنیا محسوب می شود.
رتبه بندی بهترین برندهای جهانی ۲۰۱۸ نشان می دهد که مرسدس بنز در حال حاضر باارزش ترین برند خودروسازی لوکس دنیا است. در رتبه بندی کلی، این برند لوکس آلمانی در جایگاه هشتم قرار گرفته درحالی که رقیب آن بی ام و در رتبهٔ سیزدهم ایستاده است. مرسدس بنز همچنین تنها برند اروپایی محسوب می شود که در بین ۱۰ نام تجاری برتر سازمان اینتربرند (Interbrand) ایالات متحده قرار دارد. ارزش این برند نیز ۴۸.۶ میلیون دلار نسبت به سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است.
اصلالت، نوآوری، انعطاف پذیری مداوم و تطبیق با رویه ها عواملی هستند که یک برند را در صدر این فهرست قرار می دهند. چندین سال است که در رتبه بندی بهترین برندهای جهانی، تویوتا عنوان باارزش ترین برند خودرویی دنیا را در اختیار دارد اما امسال مرسدس بنز بسیار به تویوتا نزدیک شده و تنها یک رتبه با آن فاصله دارد. این نوزدهمین نسخه از فهرست سالانهٔ بهترین برندهای جهانی است که توسط اینتربرند منتشر شده است. مدیران عامل شرکت های سراسر جهان این مطالعه را به عنوان معیاری رقابتی برای تعیین ارزش برندهای بین المللی در نظر می گیرند.
اینتربرند از سه عامل اصلی برای ارزیابی و اعلام صد برند باارزش جهان استفاده می کند. این سه عامل عبارت اند از:
عملکرد مالی محصولات و خدمات برند
نقش برند در فرایند تصمیم گیری خرید
قدرت برند در رابطه با حفاظت از درآمد آیندهٔ شرکت
مرسدس بنز در رتبه بندی فعلی Global 500 سال ۲۰۱۸ هم پیشروی خودروسازان لوکس جهانی است. این رتبه بندی توسط شرکت آمریکایی برند فاینانس انجام می گیرد که طی آن ۵۰۰ برند مختلف را بررسی و ارزیابی می کند. در این رتبه بندی، مرسدس بنز ارزشمندترین برند خودروسازی پریمیوم اروپایی محسوب می شود. ارزش برند این شرکت آلمانی امسال با ۲۴ درصد افزایش نسبت به سال قبل، به ۴۳.۹ میلیارد دلار رسیده و در رتبهٔ پانزدهم فهرست Global 500 قرار گرفته است.

source

zoomit

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنید.

   #مرسدس بنز #تویوتا #تلگرام

محتوای خبر «مرسدس بنز؛ ارزشمندترین برند جهان در کلاس خودروهای لوکس» را در سایت «وان کار» ببینید