تاریخ دریافت خبر: نظر بینندگان
آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش ششم: سئوی داخلی

سئوی داخلی یا On-Page مجموعه ای از تکنیک های بهینه سازی وب سایت است که به شما کمک می کند جایگاه بهتری در فهرست رتبه بندی گوگل و سایر موتورهای جستجو به دست آورید.

اگر می خواهید در بازار رقابتی امروزی، صدای آنلاین خود را از سایرین متمایز کنید، باید کارایی وب سایت خود را افزایش دهید و اطمینان حاصل کنید که مخاطبان هدف، به راحتی به محتوای شما دسترسی پیدا می کنند. این امر مستلزم آن است که همیشه مبانی سئوی داخلی وب سایت خود را به روز نگه دارید.

در طول چند سال گذشته، قوانین سئوی داخلی دست خوش تغییرات زیادی شده است؛ زیرا آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش اول: ضرورت، ابزارها و تاکتیک ها

آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش دوم: استراتژیآموزش بازاریابی دیجیتال، بخش سوم: بهینه سازی نرخ تبدیلآموزش بازاریابی دیجیتال، بخش چهارم: آنالیز کمپین های آنلاینآموزش بازاریابی دیجیتال، بخش پنجم: بازاریابی درون گرا و برونگرا

Meta Tags

متا تگ ها (Meta Tags)

یکی از مهم ترین اقدامات سئوی داخلی، پیاده سازی تگ ها یا همان برچسب ها است. برخی از برچسب ها، دیگر مثل گذشته با یک بار اجرا سئوی شما را بهبود نمی دهند، ولی اگر آن ها را به طور بهینه به کار بگیرید، ترافیک وب سایت را بالا می برند.

متا تگ ها باید اطلاعات صفحه ی شما را به محتوای عریض یا عمیق؛ کدام یک برای بازاریابی محتوا بهتر است

آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش پنجم: بازاریابی درون گرا و برونگرا
آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش چهارم: آنالیز کمپین های آنلاین
ده ترفند برای نمایش مقاله های قدیمی در صفحه ی اول گوگل
آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش دوم: استراتژی

   #کمپین #مقاله

محتوای خبر «آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش ششم: سئوی داخلی» را در سایت «زومیت» ببینید