تاریخ دریافت خبر: نظر بینندگان

رسانه کلیک – توییتر به تازگی در مصاحبه با بلومبرگ نسبت به فروش اطلاعات کاربران به الکساندر کوگان، برنامه نویس اپلیکیشن Quiz اعتراف کرده است.

همان طور که در اخبار دنیای تکنولوژی مطرح شده، فیس بوک در مورد پرونده رسوایی کمبریج آنالیتیکا بیشترین ضرر را متحمل شد (کمبریج آنالیتیکا به حریم شخصی 87 میلیون کاربر تجاوز کرد/ تلاش فیس بوک برای احیای آبروی از دست رفته!). اما این موضوع باعث نمی شود تا شبکه های اجتماعی دیگر از این قضیه مستثنی باشند. در گزارش جدید بلومبرگ، مسئولان توییتر تأیید کرده اند که در جریان این اتفاقات، اقدام به فروش اطلاعات کاربران به Cambridge AnalyticaFacebooktwitterتوییترحریم شخصی کاربران اینترنترسواییفیس بوککمبریج آنالیتیکا

   #توییتر #فیس بوک #اپلیکیشن