تاریخ دریافت خبر: نظر بینندگان

خیلی اوقات، تنها چیزی که برای

  1. 10 فرمان رژیم غذایی را همراه خود داشته باشید:

  • هیچوقت صبحانه را نادیده نگیر
  • حداقل ۴ لیوان بزرگ در روز آب بنوش تا از سلولیت در امان باشی
  • هیچوقت شکر نخور، فقط عسل!
  • هیچوقت نوشابه نخور
  • هیچوقت سیگار نکش
  • هر روز ۳۰ دقیقه ورزش کن
  • هر روز میوه بخور
  • قهوه نخور، مگر اینکه در شرایط خاصی باشی
  • همیشه نگرشی مثبت داشته باش
  • و هیچوقت اجازه نده به گرسنگی بیفتی
  1. تصاویر انگیزشی بگیرید

من تصاویری انگیزشی هم گرفته ام و سراسر خانه آنها را چسبانده ام. هنوز تصویر لباس شنای مورد علاقه ام که باعث شد سبک زندگی سالمی را آغاز کنم، نگاه داشته ام. این تصویر را روی یخچال چسبانده ام تا هنگامی که به سمتش می روم به من اخطار دهد پرخوری مرا از اهدافم دور می کند.

همچنین تصویر آخرین عروسی ای که رفتم را هم دم دستم دارم. با آن لباس زیبایی که به تن کرده بودم، دیگر بازگشت آن ۷ کیلویی که کم کرده بودم، برایم مثل یک کابوس است!

  1. در کلوب های لاغری ثبت نام کنید

هیچ چیز بیشتر از این انگیزه بخش نیست، که تجربیاتتان را، با مردم دیگری که نیاز دارند سبک زندگی شان را بهبود بخشند، به اشتراک بگزارید. رویدادهای ورزشی، رژیم های شخصی، تمرین های گروهی، سمینارهای سلامتی و غیره، همه به شما کمک می کنند تا ذهن و روحتان سالم بماند.

کمک به دیگران، به شما یادآوری خواهد کرد که برای رسیدن به هدفتان چقدر تلاش کرده اید. پس شما هم به من بگویید که چطور انگیزه تان را بالا نگاه می دارید؟ دیدگاه هایتان را با ما به اشتراگ بگذارید. یکی اینجا هست که واقعا به انرژی دو چندانی برای ادامه ی راهش نیاز دارد.

   #سیگار