تاریخ دریافت خبر:
بهره برداری از بازرسی الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی از کارگاههامدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: جهت ارائه خدمات نوین به کارفرمایان و بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور از این پس بازرسی از کارگاه ها به صورت بازرسی الکترونیکی و در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ناهید حیدری در جریان دیدار مردمی در شعبه 18 تهران بزرگ افزود: رویکرد سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران پس از حضور مدیریت فعلی، افزایش چشمگیری داشته است و پس از اجرای طرح های ملی از قبیل دریافت فهرست بیمه به صورت اینترنتی، ابلاغ الکترونیکی، صورتحساب های مطالباتی، صدور فیش حقوقی بازنشستگان، رویت سوابق بیمه ای، پرونده الکترونیکی و اختصاص شماره تامین اجتماعی ( s.s.n ) هشتمین طرح ملی بازرسی الکترونیکی به بهره برداری رسید.
وی در خصوص مراحل تکمیل طرح بازرسی الکترونیک گفت: پروژه بازرسی الکترونیکی از 16 ماه پیش در شعبه 25 غرب تهران بزرگ و با بکار گیری بیش از 7 تیم عملیاتی و تخصصی آغاز و مقرر شد سیستم بازرسی الکترونیکی از سیستم بازرسی شعبه به طور کامل جدا و درخواست های بازرسی و صف از سیستم تحت وب اخذ و از طریق اینترنت و خط موبایل جهت بازرسان ارسال شود و بازرسان پس از انجام بازرسی، نتیجه بازرسی را در محل کارگاه و در حین انجام بازرسی از طریق همان خط موبایل و اینترنت به شعبه ارسال کنند و پس از تایید نهایی توسط مسئول بازرسی به سیستم شعبه منتقل شود.
حیدری تاکید کرد: همه فرایندهای کاری جهت افزایش سرعت ارائه خدمات و بدون حضور کارفرمایان و بر اساس ارتباطات الکترونیکی انجام می گیرد.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، اجرای طرح بازرسی الکترونیکی را در سازمان تامین اجتماعی یک تحول بزرگ در ارتقا سطح رضایتمندی بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان توصیف کرد و افزود: شفاف سازی اطلاعات و عملکرد بازرسان، دسترسی به موقع به اطلاعات، روانسازی امور، افزایش سرعت ارائه خدمات به مخاطبان، پیگیری مطالبات کارفرمایان و بیمه شدگان بدون حضور در شعبه و امکان ارتباط و بهره برداری از بانک های اطلاعات درون سازمانی از جمله محاسن اجرای این طرح است.

   #تامین اجتماعی #سازمان تامین اجتماعی #اینترنت