تاریخ دریافت خبر:

دوشنبه 96/10/18، مشهد، (اخبار رسمی): سال ۲۰۱۷ عزیز، از تمام درس هایی که به ما دادی تشکر می کنیم. ما سعی می کنیم که از اشتباهات خود یاد بگیریم و هرگز یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم. ۲۰۱۸ عزیز، ما برای شما آماده ایم.

۱۸ قطعنامه برای کسب و کارهای کوچک در سال ۲۰۱۸

امروزه ساختن نام تجاری بخش مهمی از هر کسب و کار کوچک است. وقت خود را برای درک داستان خود بگذارید و یک تصویر کلی ایجاد کنید که نشان دهد شما چه کسی هستید

۱) ساخت یک وب سایت

از عکاسان زیبایی گرفته تا مادران و فروشگاه ها، همه به دنبال داشتن یک وب سایت هستند. چرا که نه؟ ایجاد و رشد شبکه ی شما راه مهمی برای ایجاد کسب و کار شما و ایستادگی در برابر جمعیت است. از آنجایی که هسته ی حضور آنلاین شما وب سایت شما است، این شانس شما است که همه ی مشتریان احتمالی را جذب کنید.

۲) اجتماعی باشید

چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم، رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از روال روزمره ما هستند. بدون تفکر، ما فیس بوک خود را بررسی می کنیم، عکس ها را در اینستاگرام و پیام ها را در Snapchat و توییتر و … ارسال می کنیم. با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه تنها در فیس بوک، هر صاحب کسب و کاری باید به فکر فعالیت و سرمایه گذاری و تبلیغات در این شبکه بزرگ باشد.

۳) یک وبلاگ بنویسید

اگر به این فکر کرده اید که در این قطار وبلاگ نویسی کنید، حالا زمان آن است. نوشتن یک بلاگ دارای مزایای زیادی مانند موقعیت یابی خودتان یا برند تان به عنوان یک عامل تاثیرگذار در رشته خود و تقویت SEO ( بهینه سازی موتور جستجو ) برای وب سایت تان است.

۴) دو کلمه کلیدی خود را بررسی کنید

پس از ایجاد یک وب سایت زیبا، زمان آن رسیده است که این مشتریان بالقوه را وارد کنید. چک کردن کلمات کلیدی شما یک روش عالی برای اطمینان از این است که سایت شما تا حد امکان بالا است یا خیر؟

یادآوری دوستانه: کلمات کلیدی، ۲ تا ۵ کلمه از کلمات هستند که مشتریان احتمالی شما در یک موتور جستجو در هنگام جستجوی یک کسب و کار به دنبال آن هستند. ۳ ابزار بسیار کاربردی برای بررسی و تجزیه کلمات کلیدی عبارت اند از:

Google Keyword Tool

Moz Explorer

SEMrush

۵) قابل استفاده برای تلفن همراه

با توجه به اینکه بیشتر کاربران اینترنت از تلفن همراه برای موارد مختلف استفاده می کنند، داشتن یک وب سایت (موبایل پسند) کاملا ضروری است. اگر وب سایت شرکت شما برای تلفن های همراه بهینه سازی نشده است بدانید که بیش از نیمی از مشتریان خود را از دست داده اید!

۶) از سئو محلی (Local SEO) استفاده کنید

اگر شما یک کسب وکار کوچک با یک فروشگاه فیزیکی دارید، ما می دانیم هدف اصلی شما این است که خریداران را از طریق درب ورودی دریافت کنید؛ اما چطور به این مخاطبان هدف دست می یابید؟ شما باید افراد را از طریق گوگل به سمت فروشگاه خود بکشانید! اولین نکته برای این موضوع این است: مطمئن شوید که نام شما، شماره تلفن و آدرس شما روی سایت شما نوشته شده است. این به شما کمک می کند یک مسیر صحیح را از جستجوی Google به طور مستقیم به فروشگاه خود بردارید و به نتیجه برسید. این نوع SEO برای کسب و کارها که صاحب مغازه هستند، (سئو محلی) نامیده می شود.

۷) استفاده از بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیلی نوعی بازاریابی مستقیم است که به واسطه رایانامه (ایمیل) صورت می گیرد. در این بازاریابی می توان کالا یا خدمات را از طریق ایمیل به مخاطبان معرفی کرد. این کار به صورت ارسال یک پیام به یک یا چند مخاطب با هدف ایجاد یک ارتباط تجاری یا جمع آوری پول صورت می گیرد.

برای مدت زمان طولانی، بازاریابی ایمیلی یک ابزار تبلیغاتی قوی برای کسب و کارها بوده است و در هیچ جا جایی نداشته است! به همین منظور باید در استفاده از بازاریابی ایمیلی دقت کنید. پیشنهاد می کنم مقاله “۳۰ ایده فوق العاده برای جذاب تر شدن خبرنامه” را بخوانید.

۸) مشتریان خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید

بسیار مهم است که با کاربران و مشتریان خود ارتباط سریع داشته باشید. از راه های ارتباطی مختلف برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید. استفاده از نوتیفیکیشن نیز برای نگه داشتن کاربران بسیار مفید است. علاه بر این اگر از برای شرکت خود وب سایت دارید برای آن قابلیتی را ایجاد کنید که بتوان از طریق تلفن همراه نیز مدیریت شود. این کار باعث می شود در هر مکانی که باشید بتوانید سایت و کاربران را مدیریت کنید.

۹) ساخت برند

امروز،ه ساختن نام تجاری بخش مهمی از هر کسب و کار کوچک است. این پایه و ارزش های اصلی است که هر گام در استراتژی توسعه برند شما را هدایت می کند. وقت خود را برای درک داستان خود بگذارید و یک تصویر کلی ایجاد کنید که نشان دهد شما چه کسی هستید. زمانی که هویت مشخصی دارید، باید یک بازار هدف را انتخاب کنید. مطمئن باشید تلاش های بازاریابی خود را روی کسانی که بیشترین احتمال خرید را با شما دارند تمرکز کنید.

۱۰) اجرای تست های تجاری

لازم نیست حدس بزنید که از کدام طراحی یا محتوا بهترین نتیجه را دریافت می کنید. به سادگی با اجرای آزمون های تجاری می توانید مطمئن شوید که چه کاری انجام می دهید و چه چیزی باید باشید. این برای چک کردن و تغییر جزئیات سایت شما مناسب است، بنابراین شما می توانید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید و فروش بیشتری را به دست آورید. مهم تر از آن، آمار زمان واقعی، بینش مخاطبان و الگوهای رفتاری را با اتصال Google Analytics به وب سایت خود دریافت کنید.

۱۱) بیرون بروید و دیگران را ببینید!

فراموش نکنید که بیرون بروید و کمی زندگی کنید! بعضی اوقات ما می توانیم در حضور آنلاین خود چنان پیچیده شویم که فراموش می کنیم وقتی که به آن می رسیم، ما اجتماعی هستیم. برخی از بهترین روابط در یک جلسه چهره به چهره شکل می گیرند. در کسب وکار، لازم است که افراد زمینه خود را بشناسید و افق های خود را گسترش دهید. همان طور که حلقه های کسب وکار شما بزرگ تر می شوند، شبکه دانش، خلاقیت و منابع شما گسترش می یابد.

۱۲) سازماندهی رویدادها

این فرصت را به خانه خود بیاورید! یک رویداد شبکه ای ایجاد کنید تا یک بازوی بزرگ برای کسب و کارتان داشته باشید. اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای ایجاد سایت خود استفاده کرده اید، می توانید به راحتی با نصب افزونه The Events Calendar رویداد های مورد نظر خود را در این تقویم مشخص کرده و برای کاربران خود به نمایش بگذارید.

۱۳) از تقویم خود استفاده کنید

روزهای خاص را درون تقویم خود علامت گذاری کنید و بعد از آن برنامه ریزی کنید که برای هر مناسب چه کارهایی را انجام دهید. مثلا اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید، می توانید از طریق کدهای تخفیف در روزهای خاص مشتریان خود را برای خرید وسوسه کنید! کافیست نگاهی به تقویم خود کنید تا ایده های جدید به ذهنتان خطور کنند.

۱۴) سایت خود را برای زندگی به ارمغان بیاورید

سایت خود را وارد زندگی کنید. رنگ بندی آن را مطابق با رنگ سال تطبیق دهید، برای آن قوانینی بنویسید، صفحه ی تماس با ما ایجاد کنید و هر کاری را انجام دهید که مشتریان پس از ورود به سایت شما دیگر نخواهند آن را ترک کنند!

۱۵) به روز بمانید

به عنوان یک حرفه ای در زمینه خود، شما می خواهید همواره در بالاترین سطح کیفی کار قرار داشته باشید. برای این کار باید همواره به روز باشید. در سال جدید ممکن است خیلی از چیزها تغییر کنند، پس شما نیز باید تغییر کنید. نباید از ترفندهای بازاریابی جدید غافل شوید؛ بلکه باید از آنها در استراتژی کسب و کار خود استفاده کنید. با انجام این کار، شما خود را به عنوان یک شرکت شناخته شده و به روز معرفی می کنید.

۱۶) تبلیغات آنلاین

در یک بازار همیشه رقابتی، تبلیغات آنلاین یک استراتژی است که شما به سادگی نمی توانید از آن اجتناب کنید. هیچ شکی در تاثیر قدرتمندی که فیس بوک و Google adwords برای تبلیغات یک سایت می گذارند، وجود ندارد.

۱۷) کمی کار خیر!

قطعا تعجب کرده اید! همیشه خوب است که بخشی از یک دلیل بزرگ تر باشید – بنابراین خلاق شوید و یک خیریه پیدا کنید که دوست داشته باشید و عشق را به اشتراک بگذارید. بگذارید مردم شما را با اضافه کردن یک نوار به وب سایت خود که اعلامیه ی خیریه را اعلام می کند، بیشتر به شما نزدیک شوند و یا با استفاده از یک جعبه ی سبز برای توجه بازدیدکنندگان سایت خود، واسطه ی کار خیری شوید. حتی می توانید به همان اندازه که کاربران از محصولات شما خرید می کنند به اندازه یک دلار آن را به خیریه واگذار کنید. همه می دانند که اشتراک گذاری نیز یک نوع مراقبت است!

۱۸) مشترک شدن در این وب سایت

آیا می خواهید در مورد نکات کسب و کار و خیلی چیزاهای مفید دیگر به روز باشید و اطلاعات جمع آوری کنید؟ قطعا می خواهید! پس توصیه می کنم همواره با مگ وب همراه باشید.

### پایان خبر رسمی

   #تقویم #فیس بوک #مقاله #کاربران اینترنت #توییتر #اینستاگرام #اینترنت